torsdag 9 augusti 2012

en liten sväng till grannarna i byn...

 ...tog vi nu ikväll:-) vi ville ju se hur mycket lilla fölet melton har växt<3
och man ser allt att han har blivit lite större minsann:-)
han är ju helt bedårande alltså<3 ska bli roligt att se hur han växer och blir stor hästkille;-) meltons mamma är inte inriden, men inkörd. Även lille melton kommer att få lära sig att dra vagn sen..tänk då när han är vuxen och han springer förbi vårat hus med vagnen bakom sig:-) då kommer jag nog faktiskt känna lite stolthet, trots att han inte är min. men vi följer ju honom här nu, så dä ä ju klart att jag kommer bli stolt iallafall;-) <3
 å det var så härligt att se hur han följde ängela längs med staketet:-) barn dras till barn tänker man ju då:-) det var sött att se<3
å ni sa`ju veta att han är en riktiiig sprattejöns;-) å TJHIIII så han springer i full fart och sprätter med sina små ben:-)
 å detta trodde jag verkligen inte..att det tillomed finns lekbollar för hästar, hihi:-D 
melton har fått denna stora boll och en mindre å leka med i hagen,hihihi<3 ifall han känner sig ensam ibland så var det tydligen till hjälp detta.. det har jag aldrig hört talas om, så det var urfestligt att se hur han lekte med den stooora bollen, hihi<3
ÅHHH så sprrrätter vi iväg igen, tjjiii så det går..igen (mycket livsglädje)  <3

var ju bara tvungen att dela med mig av detta..å jag kan redan nu säga att ni kommer nog att få se mer av lille melton framöver;-)

nä...nu ni...även fast jag har sovmorgon imorgon så ska jag gå upp å lägga mig nu, ve`ll ju inte vända på dygnet helt ju;-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar