fredag 3 augusti 2012

tror ni hon ser mig nu??...

 "säger" den här lilla "dulingen" , då han kröp in i denna "större maskrosboll?.." och TRODDE att han var väl gömd för faran (mig) ;-)
 men jag såg dig lilla vän<3  han är faktiskt lite söt där han sitter och tror att han har gömt sig på ett bra ställe:-)
 ..med plats för två:-)
 ..eller är det tre.... :-)
det är skojjigt tycker jag att fånga alle  dessa olika baggar och insekter på bild..och där jag satt en bit ut på ängen på den lilla stenhällen..där hade jag många vänner av detta slag, den ene olik den andra:-)  så skojjigt att fotografera er hörreni:-) <3

här på våran kulle har vi haft en mysig grillkväll  med kvällssolen som sakta gick ner<3  mycket mysigt var det..kanske kommer bilder från våran kväll in hit?! men inte ikväll..

hoppas ni har en mysig helg ni med<3

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar