tisdag 19 februari 2013

gårdens egna...

...noshörning :-) som ängela tyckte att vi skulle göra här igår:-)
 hihi..fast jag tycker nästan att han ser mer ut som en..älg..eller ;-b
 kramsnö är riktigt härlig att skapa med..det höll både mor å dotter med om :-)
 idag när jag å ängela var och hälsade på lina och albin<3 så hittade ängela pianot<3 som jag förstod att hon skulle älska<3
 personligen så tycker jag det är något alldeles speciellt med piano<3 det är ett utav instrumenten som ligger mig varmt om hjärtat...att få höra dess `musik` går rakt in i hjärtat på mig...
jag avslutar detta inlägg med denna lilla "isfot" som jag fann utanför linas hus idag:-)  här ser det nästan ut som att det är en liten isgubbe som är ute och traskar ;-)

..och traska...det ska jag nu mä göra..mot vårat lilla kök å göra min smaskiga kvällsmacka, för å sen lägga mig å sova lite innan nattjobbet!

så...traskeri,traskera` :-) mej för ni höra mer ifrån en annan dag ;-)    *fniss*

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar