lördag 2 februari 2013

jag kan ju bara inte låta bli ;-)

...att busa lite;-) dä ä ju sån jag är ;-b

 jag och lina har nu skaffat skype (man pratar med varandra genom videosamtal) och detta var första gången vi pratade med varandra då hon även ser mig:-) 
och då va jag ju bara tvungen att skojja till dä ju;-) jag sa inte att jag hade skaffat webkamera än...just för att hon skulle bli överraskad/skrämd,hehe;-D av att det första hon ser är mig med en nylonstrumpa på huvudet
:-D
så jag gav henne kvällens skratt iallafall, tihi:-)
 lina och älskade lilla albinen<3 så här ser jag dom när vi pratar över skype..som det heter!
nu är det bara ett par veckor kvar tills jag åker ner till dom i skåneriket igen:-) <3
 även mattis som var ute i köket och vispade?;-) grädde...kom och tjattrade med linan:-)
 tidigare under dagen så var jag och ängela ute i skogen och lekte och njöt<3 det blev mycket skridskoåkning på ispölarna:-) 


 älskade lilla<3
 här så gjorde ängela ett fågelbo sa hon<3
 
*mamma...ta kameran på mitt fågelbo* sa hon:-)
och här ser ni ängelas alldeles egengjorda fågelbo som hon gjort utav is, en lång pinne och....en plastsked,hihi:-)

vi får se om detta unika fågelbo;) är utav intresse av de små pippisarna nu då,hihi<3 lilla gumman


sen när vi var påväg in så såg vi att lilla fiona pickade runt utanför köksfönstret<3 och här pratar ängela med henne<3 vad hon är söt

 närbild på gårdens lilla koltrastdam:-) <3

å så avslutar jag detta inlägg med en bild på våran lilla pottetjej<3 hon är våran duktiga lilla tjej! vad stolta vi är<3 
vad stor hon har blivit våran lilla tjej<3

hoppas ni har haft en fin kväll ni oxå!

*kramar om er alla*

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar