onsdag 6 februari 2013

gubben min...

..var i söndags den stora jubilaren ;-) 
då han gick å fyllde 44år!

nedan bjuder jag på lite bilder från denna dag<3

 JAAA!! ett paket ;-)
 ett paket som jag å ängela vääääl har slagit in med diverse bus inuti,hihi:-) kan jag göra något utan att busa  till det;-b hehe 
 två väldigt nyfnikna tjejor hjälper gärna till :-) <3 <3
 du<3 din lilla goding, mä munnen full av kakor va ;-) 
 när leia å ängela leker så blir det alltid massssa lek å bus :-)

min goa gubè i sin nya tröja:-)  i den hade jag rullat in två kallingar var för sig med en rosett runt varje och i kallingarna hade jag längst in i det hela..lagt en chokladrulle:-) 
hehe..så det var en del rosetter att dra upp innan han kom in i hela presenten,hehe ;-)

mä`n sö`n ä jag;-) full av bus helt enkelt *fniss*

nu ska vi gå upp å bada våran lilla busunge här i huset:-) 
så nu säger jag...

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar