fredag 1 februari 2013

nu när jag längtar så...

...efter våren<3 

så känns det gott att bjuda på lite bilder från förra vårens utflykter:-)

 ..då vi besökte silverfallen både en och två gånger...denna ljuvliga plats, med mycket liv.......<3
 en plats där jag inte kan finna annat än ro<3
 och självklart som varje år<3 så åkte jag även till naturum hornborgasjön..där det bjuds på mycket fågelliv<3
här ovan en svan mitt i grovrengöringen;-)
 skrattmås med bomaterial eller kan det skymmas en liten matbit där i munnen:)
 hua vad det stör mig:-/ jag vet ju i allra högsta grad vad detta är för fågel...men jag har HELT tappat det nu...jaja..här är den iallafall:-) <3
hmmm....är det skäggdopping tro?... 
 *bla,bla,blaaablablabla......BLAAABLAHHHHH!!!!!!* 
-den till höger verkar till synes försöka att inte låtsas höra frugans? tjat;-) hehe ;-b
 svan som ligger gott i sitt bo<3
 här ska putsas här ska klias ;-)
 det ser nästan ut som att han längst bort har långt hår;-)
 här simmar jag själv i godan ro lilla jag<3 :-)

 *fort! ner med huvut så slipper vi vara med på bild* ;-b
 <3
 *tusan!! ho`står kvar...jaja vi får väl posera  lite då* ;-)
 och nog är dom så vackra svanarna<3
 men till slut fick det vara bra;-)  de "gömde" sig igen<3
 hihi...både jag och min vän teres stod båda med kameran en lång stund för att vänta ut denna ?fisktärna? så vi kunde få flygbilder på honom...men icke sa...fisktärnan;-b jag sitter såå bra häär jag;-)


..medans jag skriver detta inlägg så steker jag pannkakor för fullt inför morgondagen:-) dä tar ju sån tid å stå å laga dom så jag gör dom nu ikväll istället så är det bara för oss å värma upp dom imorgon eller om vi tar med dom kalla på eventuell utflykt<3 vi får se hur morgondagen ser ut?!..MEN i vilket fall så kan jag leka med ängela istället för att stå i "timtal" å steka pannkakor i morgon;-)
så jag går fram å tillbaka nu spisen, datan, spisen, datan, en puss från gubben, datan, spisen;-) ja...som ni ser jag ligger i här inne i köket:-)

å jag måste säga att jag är ena jäkel på å steka pannkakor OCH ;-) slänga upp dom i luften å ner i pannan igen;-) 

DET NI;-) *fniss*

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar