söndag 24 februari 2013

heldag med dessa underbara...

...människor som står mig så nära<3

..i fredags så åkte jag upp till lina och albinen och umgicks mä dem hela dagen:-)  jag fyllde på med lina och albin energi och dom fyllde på med anna-energi som lina säger ;-)
så nu klarar vi oss tills jag åker ner till österlen igen nu till våren<3 
LÄNGTAR redan!
underbart söta å goooa`lilla albinen<3 
*jag vill ha den skojjiga nallen* 
:-) nu ä det bara att se till att försöka greppa den, hihi dä ä ju inte alltid lätt att styra de små "skvidderippiga" armarna när man är 3 å en halv månad ;-) armarna å benen lever ofta ett eget liv dom, tihi ;-D
du är såå älskad lilla vän<3
denna närheten....bandet mellan mor och barn<3 jag älskar denna bilden...så naturligt..så vackert<3
*öhh...sa ru`nåt?..eller...nä...va...* ;-)
*fniss*   allebudussingen då<3
jag å lilla albinen:-)
*jag älskar dej...min lilla "dudadäjj" :-) <3
albin med "sin" tant-anna :-)
när lille albinen var lagd för kvällen så myste jag å lina till det ordentligt med massa gottigott och mys-mys:-) vi satt och pratade som vanligt och bara njöt av varandras sälllskap<3 
provade lite mä självutlösaren på kameran :-)
här försökte vi exprimentera lite ;-)  nu i efterhand så har jag massa ideer om hur man kunde få riktigt vackra "rörelsekort":-) ...hua...nu när jag kollar en stund på bilden ovan så ser det ut som att någon annans hand dyker upp bakom mig...då ble den nästan lite läskig ju :-b
kul mä självutlösaren ;-)

som sagt...vi exprimenterade lite med rörelsebilder...
här ser lina faktiskt ut lite som ett spöke.....då jag även gjorde denna till svart vit bild...men jag gillar bilden lite ändå alltså..


LYCKA ÄR ATT HA EN VÄN<3



jag känner såå mycket kärlek till mina två allra närmaste vänner lina och therese<3
ni känner mig..och jag er..utan och innan...och jag är HELT ÖVERTYGAD OM att det vi har, är en livslång vänskap<3

jag älskar er så mycket så ni anar inte...går inte å förklara hur mycket helt enkelt...jag känner bara massa kärlek<3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar