lördag 23 mars 2013

Amanda 24 år :-)

 älskade amanda<3
 här var du inte gammal...vilken liten sötnos<3 undra jag om inte jag ska förstora detta alltså!
 så idag har vi haft ett mysigt kalas för amanda<3 som är "lite";-) större än på första bilden...den 21mars så blev hon 24 år:-) 
GRATTIS till dig, min vän och "plastdotter" :-)

 det bjöds på smörgåstårta och kladdkaketårta å mums efter det :-) så mätta ble`vi ;-)
 här har vi 24-åringen med sin dotter leia i famn<3
 två fina människor...både inuti...och utanpå<3
 och här ser ni även min man (amandas pappa då:) , för 24år sen...han är ju så underbart vacker<3 både då och nu<3 min vackra mattis<3
..och han har det finaste inre...<3 tänk att man kan älska någon så mycket...vi har varit tillsammans i 5år nu, och kärleken är så stark mellan oss...en kärlek som gör att vi kan gå igenom den största och starkaste storm med massor av hinder, men ändå hela tiden hålla varandras hand och komma ur stormen med hjälp av kärleken och den har då blivit ännu starkare....<3  
det är det som är sann kärlek... då klarar vi ALLT tillsammans! <3
 här är våran present till amanda<3 jag gillar när jag kan ge något personligt....då betyder det verkligen något<3 
 amanda med sin bror hampus när dom var små,små <3 guu vad söta dom är! :-)
 våran älskade lilla tjej skojjade till lite framför kameran :-)
detta bjöds det på efteråt:-) visst ser det mumsigt ut?! det vita på kladdkaketårtan är vit riven choklad:-)

det verkade som att amanda hade en fin dag här idag, det värmer<3



-jahopp...å nu är det bara en vecka kvar tills "påskharen" kommer till våran gård och gömmer små överraskningar i trädgården till de små:-)  det ska bli härligt att se deras miner när dom hittar de små överraskningarna<3 :-)

hoppas även ni har haft en mysig dag<3

hej då för ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar