lördag 9 mars 2013

nu sa` ......:-D

...är min tredje goding klar:-)


sjunde gången jag tatuerade mig....men den tredje och sista tatueringen är denna...nu är jag riktigt nöjd över de tatueringar som sitter på min kropp..äntligen<3

sjunde gången tänker ni å tre tatueringar...jo så är det, MEN jag har ju då gjort "cover up:s" ett par gånger, och det menas med att ta bort en tatuering genom att tatuera dit en annan, men det kanske ni förstod;)

nu har jag denna indiankvinna med sitt barn och fågeln<3..... , och indianhövdingen på vänster överarm och ängelas namn och födelsedatum på höger underarm...och NU är jag NÖJD :-) <3

jag gjorde denna igår kväll(fredag),därav röd svullnad och sådant...vi satt i sju!!! timmar med pauser å så då...tack å lov;-b 
för det ska jag säga er....att för första gången i mitt liv så var det stundtals ett lidande att göra denna...PJUHH!  och linda (tatueraren) ho`bara njöt, hehe ;-)  skadegjädje där va, hehe ;-b

så....den sista gången jag "gaddar" mig och det mä råge då...med tanke på smärtan som jag för första gången  fick känna då jag blir tatuerad...tur att jag inte ska göra någon mer nu da` ;-)


-annars här i våran gula stuga här på kullen<3  så är allt jättebra:-)
våren väntas lite med sig...MEN den är nära nu<3 och jag har börjat höra koltrasten öva på sin sångröst och gulsparven har jag börjat höra med....och duvor har har oxå börjat spatsera här på går`n och det är oxå ett litet vårtecken här på gårn tycker jag<3

jag längtar så hjärtat nästan gör ont nu<3 att ligga ute på en filt i trädgården och lyssna på fåglarna...att sitta och läsa i bersån (förhoppningsvis med lilla fiona därinne oxå) tihi, fast jag kanske hoppas för mycket där va...men jag kan ju alltid hoppas<3 om jag bjuder på riktigt smarriga russin kanske;-)

ja...jag LÄNGTAR efter dig....VÅREN...<3

VARMA kramar om er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar