söndag 31 mars 2013

Påskharen...

...var även här hos och gömde ett påskägg till ängela:-)

 å han hade hoppat in i våran koja under stora granen å gömt ägget där:-)

två flickor går ut å ser om det har varit någon påskhare här på gårn? :-)



 funnet av förväntansfull tjej<3

å det värmde så gott i hjärtat att se hur glad hon blev...*åhh vad snäll påskharen är<3* och *detta ska jag berätta för pappa* var en av de sakerna som hon sa, lilla älskade<3
hon blev så glad<3



 *hihi* hög koncentration vi intag av godishalsband :-)
 <3
..så där satt vi denna ljuvliga påskaftonsmorgon i kojjan under stora granen å riktigt njöööt<3 -jag, av fåglarnas kvitter ovanför oss och ängela av det smaskiga påskägget:-)

vilket ljuvligt väder vi hade på påskafton<3 å även idag ser här utanför...bara att kylan försvinner, så har jag inget att klaga på;-)

för övrigt...så är det dax för min "vanliga" resa ner till det underbara skåneriket nästa helg igen<3
ta en mysefika i kristianstad med moster å mormor , sen åka till stugan i furuboda och njuta av den omgivningen och alla dess minnen som jag har därifrån och även gå ner till "mitt" hav<3
för att sedan åka vidare till österlen, till vitaby och umgås  med lina och lilla albinen hela helgen<3 :-)
jag längtar lika mycket varje gång<3

att vara därnere i skåne......det är meditativt för mig<3

massor av kärlek till er därute<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar