torsdag 28 mars 2013

jag är liten jag...

men nog klarar jag mig ändå så bra jag :-)

 "målning" av en av de små stjärtmesarna som kom på besök i morse<3
 *å ja...jag är så förskräckligt liten, näpen  å söt jag* :-) <3
 å när man har såå liten näbb som den lilla stjärtmesen har..ja, då får man allt "gräva" sig ner med det lilla huvut som han till vänster här ;)  <3
 och som varje vår..så får jag nu se fler och fler små söta kalvar på mitt arbetspass<3
och jag ser oxå att jag fick mä en rejäl "komocka" i bild här ;-b mä`n...som ni vet..."inkomster å utgifter" ;-)
dom är ju fullkomligt bedårande<3

kan ju nästan lova er att jag kommer bjuda er på flera kalv bilder härinne<3
för nu ser jag dom varje natt/tidig morgon och de blir fler å fler de små liven<3

det är OCKSÅ ett vårtecken som jag älskar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar