måndag 11 mars 2013

vi fyra...

 ..har haft ett så mysigt dygn tillsammans<3
jag å ängela, mattis dotter amanda å hennes dotter leia:-)
mattis var ute å härjade mä dä andra gubba`ra han ;-)
så huset var fullt av bara oss alla tjejer :-)
ängela å leia hoppar studsmattan:-) tänk va skönt sen när dom slipper å hoppa i alla dessa vinterkläder...ännu en gång..snart så<3
kylan håller fortfarande sitt bittra grepp :-/ men snart släpper det!
 jag å amanda :-) i skuggornas värld
 ååå TJHIIIII så dä flänger å far så tillomä mössa far av :-)
 efter allt hoppande i dessa tjocka kläder....lite vila:-)
 ..medans jag å amanda har satt igång med våra små "flipp" ;-)
det...hrm...hehe lite lustiga hålet på just det speciella stället ;-) la vi märke till när vi tagit bilderna, eller dom dom kanske sprack här, vem vet? *skratt* :-D
å när amanda har min kamera sin hand då går den tydligen varm oxå, hehe ;-b
min fina "plastdotter" amanda <3
nu sprack tydligen hela overallen ;-b för nu är den väck här ;-)
amanda gillade verkligen å spexa med kameran hon med :-)
du fina<3
vi satte igång med "snöbolls" bak framåt kvällen:-) ängela kallar dem ofta snöbollar<3
dem blev i alla möjliga former, tihi;-) men barnen hade roligt när dom skapa sina bollar :-)
hela gänget bus ;-) förutom mig da`!

det var ett jättemysigt dygn med fina nära och kära<3
och för första gången fick jag se leia gå i sömnen då dom sov över hos oss. tre gånger under natten så va "vi" tydligen "sömngångare" ;-)
å tänk när nu våren å sommaren kommer å vi kan vara ute tillsammans oxå å grilla å "flippa" ;-) å gu´ vet vad:-)

ja...som innan skrivet...jag längtar ju nåt såpass tills kylan släpper å våren äntligen får komma fram ordentligt<3

*ha lite tålamod bara anna...men hur var det nu med det unga fröken* hehe ;-b

hej då:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar