lördag 20 juli 2013

Det är något speciellt...

...med våran ek här i trädgården våran<3....jag brukar ofta gå ner till den och `känna av`den...och även prata lite med den faktiskt :-) nu tycker ni väl att jag är HELT å hållet gaa`len ;-b men jag gör faktiskt det då och då<3 ni vet.......allt.......har ett liv.....tänk på det.......<3

igår hele långe dagen så var ängelas mormor å morfar här och umgicks med oss OCH njöt av solhed (som min far alltid brukar säga) han tycker det är så rofyllt här och en varm energi<3 ) så han brukar gå runt här i trädgården och `ta in`solhed<3  :-)
vi satt under ekens kronor och åt god mat, för att sen lite senare baka chokladbollar därunder :-)

ängela fick leka med sin favoritmormor heele långe dagen och pappa han fick njuta av allt... och jag fick även vila lite jag....vi har inte skämt bort oss så mycket med barnvakt....men jag har förstått nu ännu mer på senare tid att det är viktigt att även vi föräldrar måste få de där egna stunderna...för att må bra i oss själva...oxå<3 men det är ju bara så att för mig så går ängela helt å hållet först...det är ju så! men jag får väl skärpa mig och även ta MIN EGEN stund då och då oxå...då jag går till ett ställe inne..som ute...där jag bara kan vara i fred och bara vara...där och då...bara vara jag..och gå in i mig själv<3....annars kan man nog tappa sig själv...om man inte ser till att "tanka upp sin egen energi" då och då. jag vet vad jag menar, men vet e tusan om jag fick fram det rätt här nu...men det finns nog någon därute som vet vad jag menar<3

ja...det händer mycket i denna tid märker jag....jag känner mer saker...är mer intutiv...och det tackar jag för såklart...det är ju det jag önskat att jag vill kunna vara mer öppen, och känna av energier av olika slag<3 och det gör jag nu desto mer.....men en upplevelse som jag hade häromveckan....har jag fortfarande inte fattat att jag upplevde......men jag är såååå tacksam.... jag framförde budskapet som jag fick.....jag följde BARA mitt hjärta...och lyssnade inte på hjärnan som sa...att det var nog bara inbillning!.....jag gjorde det jag skulle göra....jag lyssnade endast på mitt hjärta...min känsla....och då kändes allt så rätt<3

som jag har skrivit i `sidofliken`här i min blogg- För mig är känslan det viktigaste....

 middag under ekens kronor <3
 fina lilla sessan<3
 chokladbollsbak/ätning ;-b
 jaja ;-b ett av mina långa hårstrån i degen ...jaja ;-b jajaja..... ;-)
 <3





-ååå jag säger bara det!!....att vilket sommarväder vi har<3 
NJUTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar