lördag 6 juli 2013

Inte likt mig....

...att ta första doppet såhääär sent :-b

men förut så cyklade jag å min lilla familj ner till "våran" lilla strand och jag å ängela tog årets första dopp (mattis är en enda stor badkruka han ;-)  men jag å lillan plaska, å `hade oss` en bra stund :-D

 här ligger "stora fröken" å gottar sig :-)
 liten å stor jonsson-dam;-) njuter för fullt<3
 Plaskeri, plaskera ;-)
 Han är så underbart söt mannen min<3  och den allra finaste människa ska ni veta<3
När kärleken finns där...så klarar man vilka upp och nergångar som helst! nu har jag och min Mattis varit tillsammans i 5 år<3  
och vi har gått igenom upp och nergångar på olika sätt..
det har säkerligen inte varit lätt att leva med mig när jag har mått som värst i mitt sjukdomstillstånd...men han har funnits där....hela tiden....<3 det är sällan jag har upplevt något sådant...
men jag fann DEN.....efter många om...och män ;-b , så fann jag DEN.....min stora kärlek<3

ATT ÄLSKA....OCH BLI ÄLSKAD TILLBAKA...PÅ RIKTIGT...OAOOO!

vilken kraft!!!! kärleken är<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar