lördag 13 juli 2013

EN RIKTIG GO`FREDAG...

...full av skratt och underbara människor<3
som bara gör mig så glaaad:-) <3
först på dagen så kom fina amanda å lilla leia<3 och sen for jag å hämtade lina å albinen:-) å sen umgicks vi hele långe resten av dagen:-)
 å vet ni va;-) den lilla albinen har härmed fått sina två första "bissingar" och en tredje ä på gång i överkäken
:-)
 å han ä EN RITTI`LITEN GOFISE HAN<3 
 jag å albinen å linan:-)
 på kvällen åkte vi upp till linas mammas å tommys hus där hon bor under tiden här i mariestad<3 å lina hade gjort sig lite fin i håret inför kvällen ;-b vad tycker ni ;-) va ärliga nu...*hehe*
 lite av våra "flipp" :-)


 sann vänskap<3 det vill jag verkligen lova er:-)
 å det var så härligt å gott där vi satt ute i trädgården å åt lax å färskpotatis å skrattade å hade gott:-) <3 det värmer så otroligt gott..att vara med människor som man tycker så mycket om och även denna plats vi var på<3  

 efter maten sen så satte jag och lina oss på en filt i trädgården och åt kex å ost å "chokladfingrar" ;-b ända tills mörkret smög sig på..
å vaaad vore en sommarkväll utan alla blodtörstande myggor ;-b å då får man gardera sig helt enkelt ;-) som "tomten" på bilden ;-) (jag)

Detta var en underbar kväll<3

TACK ALLA.. NI SOM FÖRGYLLDE MIN DAG OCH KVÄLL<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar