måndag 29 juli 2013

Våran fjärde bröllopsdag...

...är egentligen imorgon den 29juli :-) , men vi firade den idag istället genom att åka till platsen där vi gifte oss<3... 

...vid obelixen uppe på lanthöjden...en av våran världs alla vackra platser <3
 och nog är denna plats vacker allt......<3
 29 juli 2013 så firar vi våran fjärde bröllopsdag <3 tänk vad fort tiden går...och att man kan älska en människa så mycket.......
 *jag vill åxååå vara med* säger en liten ängela;-)  *hihi* å den lilla damen kan konsten att le med ögonen men ha en riktigt suuuur mun,hihi <3 lilla tuffsan :-)

 detta....med naturens små och stora konstverk <3 
vattendropparna som skapar ringarna på vattnet....vackert..<3

 måååånga av dessa små grodor fick vi akta oss för..att inte trampa på...
 min lilla svärmor <3 :-) hon är braaa söt hon
 *får jag bjuda på lite kaffe mamma* :-)
 våran lilla dam ser nästan ut som mig när snöflingorna faller om vintern....här försöker hon fånga regndropparna?!.....
 å dä va tillomä att vi fick se stoora båten denna gång :-)
 självaste stora båten juno :-) å ängela tyckte det var så skoj att vinka till alla på båten, när dom åkte förbi oss :-)
 stövlar är mycket bra när man gillar att ströva runt som jag...... :-)
när man utanför stigen går så vet man aldrig vad man under fossingen får ;-)
jag var mycket aktsam vart jag satte mina "stövlingar"....när dessa små,små liv skuttade runt omkring oss <3

-Förutom den dagen vi gifte oss här<3 så var detta den ljuvligaste bröllopsdagen hittils, som vi firat härute<3 det regnade...dofterna kände man så mycket mer....vi njöt av varandras sällskap (nästan hela tiden;-) då en liten tjejja stundtals sa *jag vill åka hem mamma* ;-b   men det försvann kvickt när det kom spännande båtar å SÅKLART när fikat kom fram ;-) *hihi*

Ja...det var verkligen en riktigt ljuvlig dag <3

IMORGON......då börjar min semester :-D WHIIIIIEEEEE!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar