lördag 20 juli 2013

Luciamorgon 2012...

...då fann jag en ny vän <3

jag kör ut tidningen till henne..och åker ända ner till hennes hus där lådan finns. just denna morgon så går min bil sönder utanför hennes hus...och jag blev inbjuden på lussefika och på den vägen är det :-)

-stina är 85 år...och jag är 30...men vad gör det?? vi har gått å blivit vänner iallafall :-) <3

 hit ner till huset åker jag med "min" postbil varje tidig morgon och ger tidningen till stina!
 jag och "min" stina :-)
 å när vi fikar så tar vi i ordentligt med både stinas hembakta och det jag tar med ;-)
å varje fredag så får hon en toblerone (som är hennes favortit) med fredagstidningarna :-)

jag gör henne glad...och hon gör mig glad <3

jag tror att vi ger varandra något....

det är ju det där med slumpen???....som jag inte tror på.... jag tror på ödet.... och ofta så får man se så solklart att något skulle inträffa.....just där..... då kan man inte ens komma med NÅGON bortförklaring eller logisk förklaring till att ödet inte skulle existera........

TACK fina stina för att jag har fått en ny vän i dig <3 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar