lördag 5 oktober 2013

Höstbuuuus :-D

...här hemma på våran kulle...Så dä riktigt står häääärliga till :-)

bevis ;-) har ni här *hihi* ;-)











 våran lilla höstflicka <3
 jag å ängela var i full gång å plockade massor av ekollon som fallit ur sina "hattar" i eken :-) och ängela samlade flera av dom och satt en stund där borte vid brunnslocken...och när jag sen gick dit och kollade vad hon hade pysslat med, så blir jag så varm i hjärtat när jag ser hur hon har pulat å donat med dom och lagt dom på både si och så sätt på löven <3 kan det vart små maträtter hon gjorde här tro?..<3 :-) 
lilla gumman <3

och som ni ser här :-) så är det en viss fröken anna här i stugan som envisas med att ha kvar utemöblerna under eken <3 så länge som bara går ;-) 

och det är måånga mer löv som eken har att fylla marken med...så vi kommer få ett ännnu större lövhav härunder eken snart <3 WHIIIEEEE :-D

och sen ett litet tips :-) igelkottar gillar att bosätta sig i lövhögarna <3 så inte måst`man kratt`int` <3


-för övrigt så ska ni så småningom få se slutresultatet av renoveringen här hemma i stuga` :-) vi har bara två grejer till att köpa och sen ska vi knopa ihop allt det ;-)

men när allt är helt klart...då! ska jag dela med mig härinne :-) så höll te`godo ;-b

hej svejs sålänge ni fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar