tisdag 15 oktober 2013

ATTTHJOOO :-(...

Ja...många nysningar, snuvningar, host,host å allt vad en redi` förkylning innebär :-/ huserar just nu här på solhedskulle...bluääähhhh :-( men dä ä bare å härde ut minsann, så är det!!

men innan det tråkiga bacillbesöket i våra kroppar här, så hade vi ett mycket,mycket välkommet besök här i söndags :-)

Lina och albinen kom hit till kullen och förgyllde våran tillvaro <3

albin hade ett par dagar innan haft öroninflammation och lina hade oxå känningar i halsen.. så ja...vi alle verkar vara attraktiva för baciluskerna i detta nu :-/ 

men det är alltid lika mysigt att vara med dom <3 det kan till och med räcka med att prata med lina i telefonen och så får jag en riktig energipåfyllning <3

hon är baske mig kärleken själv...det finns verkligen inget ont i henne <3 tänk att få ha en sådan vän.... jag är mycket tacksam (som jag nog skrivit flera gånger härinne)  men det tåls att sägas om och om igen <3


 det är nästan konstigt om anna går ut ur skogen utan att plocka med sig något ;-) detta blev till handfatsdekorationen och till bänken och hyllan på uppetoan :-)
 höst 2013 <3
 hur många sådana här bilder har jag inte tagit i mina da`r <3 så vackert... som guld...:-)
 triss i damer :-)  skulle vart me` ena pöjk mä på bilden, men han uppehöll sig med det ni ser på bilden nedan ;-)
 liten "abbe-dåbb" sover sin middagssömn <3
 våra små gryn tillsammans <3 <3 :-)
 koncentrerad kille mellan två damer ;-)
våra älskade barn...
 *hihi* 
 aaa :-) våra godingar <3
 visst är han så himla söt <3 å två rejäla gaddar på ovanvåningen har han fått :-)
 *hihihi*  å ser ni även linas skugga därbak?!... :-)
i detta nu så är dom tillbaka nere på österlen igen, och nästa gång vi ses:-) det blir när jag åker ner till skåneriket <3 tänker åka dit i november igen :-)

häh..nu blir det tillbaks till "sjukstugan" här på kullen....

hej då sålänge :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar