söndag 20 oktober 2013

Lite från di` dagar som gått :-)

...så lyder ju rubriken ibland ;-) då jag har bestämt mig för att göra flera bilder till ätt` ända inlägg ;-)

 Dä har blåsts bö`bbler (ser ni även fotografen nånstans ;-b ) *hehe*  det märkte jag först senare när jag gick igenom bilderna..
 det har blivit mysigt besök hos eila och folke (mattis mor å far) och där gosar jag ju alltid så mycket med "min" lilla favoritsteffe, eila å folkes katt <3
han har haft ett tufft liv innan och inte blivit bra behandlad...men nu så har han flyttat till eila och folke och han verkar stortrivas <3 till en början så var han som väntat...då han inte blivit bra behandlad :`-(   men efter en tid hos sin nya matte å husse så har det nästan helt å hållet vänt, och han beter sig i princip som "en vanlig" katt<3 han verkar verkligen att trivas, det värmer så gott att få träffa denna goding varenda gång vi åker dit och hälsar på <3 aa han är så GO` <3
 "leia-veckan" har nu precis passerat, och därmed har det varit myyyyycket bus å lek här i stugan :-) 
 det har "flygits" i ängelas rum ;-)...
 ...både med och utan käpphäst ;-b
 två töser som står varandra mycket nära <3
 en liten "någon" ;-) antog sig att bepröva att göra en kullerbytta på golvet på sitt speciella lilla vis;-)  och det resulterade ju då i ett plåster på pannan. aj då, aj då, aj då ;-) <3
 det har vankats spontant kakbak här i vårat lilla kök av amanda <3   hon kan hon :-D
och i går så vart vi på 31-års kalas i tidavad  och där fick vi se en liten nyfödd gabriel, som här ligger i eilas famn <3 jag gillar detta fotot där lilla eila sitter med gabriel i famnen och barnen står runt om <3 ja, jag gillar verkligen detta fotot <3

min lilla svärmor...du är bra go du <3 

ja, denna veckan är nu förbi å en ny är på intågande.... och det närmar sig så smått här nu till en "viss liten flickas" 4-års dag :-) 

det största på önskelistan är en sparkcykel :-)  mmmm...mamma råkar veta att det kan finnas en sådan i något av paketen hon kommer få i födelsedagspresent :-)  mmmm vänta du lilla gumman min <3




-om man önskar sig något riktigt, riktigt, riktigt mycket (även för övrigt i livet).....då uppfylls det allt som oftast......................<3  kruxet är där bara att INTE låta någon negativ tanke få "ta någon plats" runt den önskan...för då stoppar du upp det som håller på att ske...! 

jag pratar av egen erfarenhet...(detta med att önskan uppfylls...) så därför ger jag er tips här nu... <3 

Tankens kraft ÄR STARK har jag förstått...<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar