tisdag 8 oktober 2013

Badrummet äro nu klart :-D

och jag har ju sagt att jag vill dela med mig till er..så håll här till godo ;-)

 NU är det klart, och jag är riktigt nöjd över slutresultatet :-)  

 splittrans ny dusch handfat (mä belysning över handfatet...nu är vi rittit modääärna ;-) eller hur ;-b,   ja, allt förutom tvättmaskinen är nytt härinne...jag vann "den" jag tycker ju att vi kan ju faktiskt använda tvättmaskinen tills den inte vill mer helt enkelt..det finns ju dom som inte ens har en tvättmaskin. men jag tryckte lite "på den speciella knappen" och då gick min vilja fram där ;-)
 med en liten enkel pinne bara sådär :) 
 väx å frodas nu lilla vän :-)
 å vad vore det utan annas vegetativa arrangemang ;-) jag vart ute i skogen imorses å plockade fina pinnar å lite bark å så å VIPS så blev det detta :-)  
nu trivs jag :-) <3
 nöjd anna :-)
 lite plastblommor delar ju på platsen med naturmaterialet och` här blir inget utanför ;-b
 jag...å gamla ting ni vet ;-)
 en gammal nyckel från vårt hus <3
jag är busnöjd :-D

(vi får hoppas att gåbben min blir lika nöjd han när han kommer hem sen, då det har tillkommit lite i inredningen sen igår ;-)

annars kanske jag får trycka på "den speciella knappen" igen ;-)

ojoj nu måste jag åka å hämta lilla damen hos dagmamman hennes <3

dax å kiiiila...NU 

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar