fredag 25 oktober 2013

Det där med att äta klubba... :-)

... kan ju vara rhätt roligt dä ;-)

 ja...som sagt :-D






...och den där stoltheten jag känner när jag ser på ängelas teckningar som hon tagit med hem från sin dagmamma, och kalla mig kanske lite tokig i "mössan", men jag sparar faktiskt alla teckningar som ängela har gjort...jag har ett visst ställe som jag lägger dom på, och vissa sätter vi upp oxå :-) <3





..och tillsammans med den dagens teckningar så satte vi även denna lilla tussilago som ängela faktiskt hittade ute vid våran carport nu när det är höst å allt...........inte vår ;-b , och hon sa något så fint.... *mamma...naturen ville nog ge den här till mig* så fint sagt lilla gumman <3


man är ju bara så förskräckligt STOLT över henne, på alla sätt och vis... <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar