lördag 12 oktober 2013

Med nära och kära...

...heeela dagen lång :-)

 vem gör finast kullerbytta ,vart tävlingen tydligen ;-)

 idag fick eken agera klätterträd <3
 alle barn upp i trädet vill :-)
 thess å jag :-)
 höstfägringen i våran ek <3

 älskar när sessan självmant söker sig till mig <3 hon känner nog att jag tycker om henne <3 eller helt enkelt...djur känner när vi gör det...<3 kan jag säga utan tvekan! 

 sik`ken tur att det var lördag idag då *hehe* ;-b för här snackar vi gottegrejjer ;-)
 igår fyllde min far år, och idag så firade vi honom hos min bror björn :-)
dagen till ära så hade han sin huvudbonad....gjord av....folie ;-b   ja du...le`lle far min *hehe* så snö`gg i din foliehatt så`h ;-)
 eller vad säger ni *hihi* min lille far <3
 ängela med sin fina kusin adam <3 

 födelsedags "barnet" ;-)  
 nu ble`det nåt fel här ;-b 
 men här ble`dä alldeles rätt :-)  vad vore ett paket från dotera anna utan flera parti sweichernötschoklad i ;-b

han fick två tröjor, chokladen och en deckare från oss alla där :-) så nu är han nöjd kan jag tro :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar