söndag 24 augusti 2014

Den där egna tiden....

...som jag tydligen... (säger flera nära till mig, och jag känner att jag saknar den) , inte är så värst bra på att ta :-/
men det ÄÄR ju bara så att jag tänker på ängela<3 och mattias<3 i första hand...men jag ska lyda era råd (ni på alla håll å kanter...) och bli bättre på att ta MIN egna tid regelbundet <3

härmed har jag nu startat med det. jag LOVAR att även tänka på mig själv!!! <3 jag har trott att jag gjorde det...men med närmare eftertanke så kanske jag medvetet satte mig själv i tredje hand......ja okey...det gjorde jag ja....men det är ju självklart...det är...var...självklart för mig. 
åhh...va tusan. helt enkelt...JAAA jag ska även tänka på mig själv!!! LOVAR!!!

jag ska nu jobba med det, å att få en balans i det hela... så att ALLA mår bra <3 <3 <3

 den här damen är oxå viktig ja...!!!!!
 IDAG på min egna tid så åkte jag till grannstaden skövde å shoppade loss för mina presentkort på second hand :-) , rensade ur min garderob lite då mina nya fina tröjor skulle "flytta in" ;-) även dessa snygga örhängen slank mä ner i påsen :-)
 dagens fynd :-)
 gick sen ut och bara var....<3 å runt omkring mig så mullrade det och hade sig, å himlen såg minst sagt spännande ut... jag tänkte gå in i skogen å sätta mig på den där speciella platsen som jag har lovat mig själv...men jag höll mig faktiskt runt gården då vädret vart väldigt överraskande minst sagt 
 spännande himmel?...

 vackra moln/molnslöjor däruppe <3
 det vankas oväder :-/

 min "kryp-in" berså <3 
 den fina ängeln som jag köpte på vårmarknaden <3 ser ni fågeln som sitter på hennes hand...därför gillar jag denna <3 
ni vet....jag och mina fåglar ;-b
...och jag LOVAR att jag även ska gå till mitt lilla "kryp-in" mycket mera oxå <3

-...man är alltid sin egen förändring......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar