söndag 3 augusti 2014

Förbered er ;-) ...

på ett gigantiskt inlägg på hela 53 bilder tror jag att ja fick det till ;-b
å alla är dom från våran semester nere i skåne <3
 cafe annorlunda blev besökt både en å två gånger under DENNA ;-) visit <3
 å mycket bad i havet blev det <3 aa det är underbart <3
 å vi umgicks med lina å hennes lilla familj oxå såklart :-) <3

 åhh dä va ju sååå skoj att bada i havet tyckte "vi" :-D <3


 ;-)
 lina tar sig ett dopp <3 gu vad härligt det är att bada i havet, det gjorde vi alla flera gånger om kan jag meddela :-D
 lina å ängela <3
 goingar <3
 ser ju så nedrans härligt ut :-D

 älskade min <3
 lille albinen för ett viktigt samtal med mor sin ;-)
 albin STORMTRIVS med ängela kan jag meddela, det kanske ni ser på honom ;-) <3
 även fast det är 3 år mellan dom så leker dom jättebra tillsammans, dom är så underbara våra små <3 <3
 *varsågod fabbro mattias* ;-) <3
 albin bland blommorna hemma i vitaby på lina å niklas gård <3
 våra små älskade <3 <3


 vid gungan bakom trädgårdslandet <3

 *ja..no`ä dä allt bra torrt i år* här sitter våra godingar vid sitt egna bord å samtalar *tihi* :-)

 ni ser hur denna lilla albin gosse STORMTRIVS va ;-) <3
 havet.....du kommer ALLTID att betyda mycket för mig.... <3




 både en å två kvällar så låg jag å filosoferade å myste i stugans hängmatta <3 det var sååå gott ska ni veta <3
 vi gjorde såklart ett besök på glassbåten i åhus <3 den gick vi till många gånger som barn, å den finns fortfarande kvar :-)
men denna gång så lärde jag mig att inte beställa mjukglass i strut ;-b *hehe* det va ett roligt klipp om det fanns en kamera där nånstans ;-) *fniss*
ängela styr glassbåten :-)
du...min lilla "doling" :-) <3

lina å jag på kaffe annorlunda :-)
*hihi* ja..på följande bilder visas ju att mattis inte alltid är badkruka ;-D

här har vi "någon" som verkligen klamrar sig fast vid pappa sin ;-) lilla gumman <3
lilla hjärtat <3
vems är det lilla huvudet därute ;-)

åå så åkte badringen på ;-D


tusingen va gött det ser ut :-)





vi alla njöt av våran semester dit ner <3 riktigt mysigt å givande..<3

det verkar som om det inte bara är jag som tycker om att vistas här nere i skåne ;-) 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar