fredag 15 augusti 2014

Ljuva sensommarkväll...

 ..födelsedagsfikat för mig å hampus avnjöts till stor del nere under eken <3 barnen lekte för fullt å vi satt å tjattra å bara hade det gott :-) <3

 <3
 å ni måntro att jag blev glad då jag i en av mina presenter fick denna boken som är skriven av min bloggvän mickan <3  hon är jätteduktig på att fotografera å skriver otroligt härliga texter, ofta till bilderna :-) <3 å nu fick jag en av hennes utgivna böcker <3 åhh va GLAD jag blev <3 TACK,TACK,TACK FINA MALIN <3

 här är mickans märrar:-) <3 här har hon fångat detta härliga ögonblick på bild *ler* <3
 ..med nära å kära mest hela dagen :-) <3 jättemysigt
 ..kan man ana att det sitter ett litet fikagäng där i det lilla "trädrummet" ;-) <3
...medans det pågick reparation av gårdens traktor lite längre bort ;-)

fiin dag med nära och kära, och få njuta av den fina sensommarkvällen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar