onsdag 13 augusti 2014

Ett år äldre minsann ja ;-) ...

...och det firades genom att "tant" ;-b fick bestämma helt å hållet hur dagen skulle se ut :-)
vi åt lunch ute och sen åkte vi till hällekis säteri, där jag såg fram emot att få njuta av deras superdupersmaskiga varma choklad :-)  så där satt vi under trädet å fikade jag å min lilla familj å sen gick vi in i den vackra trädgården bakom å njöt å lekte <3 


den varma chokladen som jag skulle kunna åka hur långt som helst för <3 gillar ängela här då hon gång på gång doppade sitt finger i grädden i min varma choklad, ännu en gång har hon vart i farten ser dä ut som ;-)


jag fastnade såklart vid blommorna å fotade bin å getingar <3 alla di va så upptagna mä att äta så dom brydde sig inte om att jag satt näära och tog macrobilder

vi behöver er alla...bin, getingar med flera....vår natur behöver er..... <3






efter att vi njutit av hällekis säteri så åkte vi på hemvägen förbi kalkbrottet vid kinnekulle <3 så vackert..<3



..å sen när vi nästan var hemma så gjorde vi ännu ett stopp vid min vän fias häst, som heter tinkerboy <3 han är ensam grabb i hagen han bland alla ston... sikket paradis va ;-)
fiiiina tinkerkillen <3
det var riktigt mysigt att gosa lite mä dom å pussa mule såklart <3 :-) å så fick dom saftigt gott gräs från andra sidan stängslet :-)
dä ä allt tur att dom har sina skydd för ögonon, då bromsar,blinningar, flugor ständigt surrar runt dem...vad skönt att det finns skydd som underlättar för dem <3

-så jag är mycket nöjd över min 32 års dag :-) 

underbar dag med min lilla familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar