fredag 1 augusti 2014

Mera minnen från våran utflykt till vimmerby :-)



 bullerbyhusen <3

 leia är kocken i emils kök denna dag ;-)
 här sitter vi skönt i emils kök hemme i lönneberga ;-b
 *nu vill jag vara farmor* säger ängela till leia, å sätter sig i den lilla gungstolen *ler* <3
 amanda å "farmor ängela" väntar tålmodigt på maten som leia lagar :-) <3
 det där med gärdsgårdsstaket som jag fullkomligt älskar...<3
 ...bröderna lejonhjärta..... <3
 jag drog mig undan en stund å gick bort och pratade lite med detta lilla liv <3
hon log så fint inför kameran så ;-)
 <3
 di andra var fullt upptagna med att äta den smaskiga middagen :-)
 lite yatzy å gotteplock utanför våran lilla stuga på tisdagskvällen :-) ängela å mattis ligger i denna stund inne i stugan å snarkar ;-)
 ängela å leia utanför lotta-på-bråkmakar-huset :-) det var faktiskt här som dom spelade in just den filmen, det va lite härligt att gå runt här, man riktigt kände igen sig från det man sett i filmen <3
 "lottas bråkmakargata" ;-)
 mattis testar de gamla jordbruksredskapen :-)
 mötte såklart mina små fågelvänner även här på astrid lindgrens värld <3
 *hihi* lilla leia sitter på sitt lilla dass :-)
 underbara lilla liv <3
 emil i lönneberga föreställning :-)


emil å griseknoèn :-)

-på onsdagen så for jag å min lilla familj neråt till skåne och österlen <3 och amanda å leia åkte hemåt till mariestad.

såklaaart har jag även bilder att bjuda på från våran mysiga semester i skåne<3

men dem tar jag i ett annat inlägg :-)

ha en trevlig kväll mina vänner :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar