onsdag 27 augusti 2014

Vad bra vi har det...

som bara kan gå över till grannen och vännen lisa<3 och köpa ekologiska grönsaker <3

vi tar genvägen genom syrenbusken å så är vi där <3 

 min goaste mikaela fyndade både dä ena å dä andra hon å även mor hennes, å jag å lillan köpte tomater och glass (ängela har INTE ;-b glömt att lisa även säljer glass ;-)
 nu när lisa även tar betalkort så förstår jag att jag kommer handla desto mer oftare hos vännen min nu :-)  tomaterna är SAGOLIKA <3
 olika sorters chili, tomater, zuccini...ja....det finns myyycket här att skåda och handla <3
 ibland kan det faktiskt vara kul att leka med maten ;-) blev riktigt snyggt tycker jag <3 bra där lisa-flisa <3 å våran gårdskatt tiger har funnit en mycket behaglig plats där bakom :-) <3
 <3
min fina,fina vän mikaela <3 som ä lite toki`ho mä ;-) precis som jag alltså ;-)  då kan ni förstå hur det blir ibland när vi sätter fart ;-b *hehe*

jag och mikaela träffades på en kurs som vi började på förra hösten <3
vad vi gör där kommer jag att berätta om härinne så småningom <3

det är så roligt och spännande iallafall, och jag har fått ääännu mera förståelse för saker och ting, har verkligen utvecklats åt det hållet jag en längre tid har önskat <3

men jag berättar om det i ett eget inlägg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar