lördag 31 mars 2018

Roligt att ta fram gamla godingar...

...ja, här kommer några stycken gamla godingar från en tid tillbaka :-) detta ovan var ett tag sen nu...när vi vart i munkängarnas naturreservat<3 underbara plats<3 även en plats som man med sitt sjätte sinne ser mycket vackert.....<3 jag vet att vissa av er därute vet vad jag menar... :-) <3

å våran lilla solstråle<3 som här har varit ute i blåbärsskogen hihihi<3 här har hon sina allra första glasögon på sig, så himla gullig<3
får erkänna att jag saknar den där hakan lite ;-) vi har ju "gottat på oss" lite både jag å jimmy ;-)  men va fanken...OCH`:-) just nu lägger vi all vår energi på lillans välmående!!! det är inte ens att tänka på sitt egna nästan...har man tur så hinner man med sin promenad till exempel...eller bara en sån sak...att LAGA mat....osv....nä...att kunna ta hand om sig själv som man egentligen skulle behöva för både kropp å själ. det finns ingen tid till det i detta nu. för ängela går utan tvekan först!!!!!!!<3

hihi ;-b men måste ju erkänna liiite iallafall att den dära tjusiga hakan satt fint som jag hade när jag träffade jimmy ;-) å den kroppen vi båda hade när vi träffades saknar vi båda eklart ;-) jimmy gillar ju fylliga tjejjer hehe så han klagar ju inte på att jag har trillat upp i vikt minsann;-) men jag mådde såklart bäst där jag låg när vi träffades. runt 70kg-snåret låg vi båda på då...men dä gör vi INTE nu hehe ;-b 

men SOM SAGT inte ett snack alltså...vaaaad är en sån sak som...vikthysteri..... när det ENDA VIKTIGA just nu är att vår lilla tjej ska ska bli frisk och `fri`igen<3

just precis..!!!! så....OCH...åter igen..!!!!

vårat första julbord uppe på kinnekullegården<3

silverfallen om hösten...<3
ååå hon är så bedårande söt i sin lilla nobelklänning<3 :-) då dom hade nobeldag i skolan när hon gick i gamla skolan
men det här är dock en ny bild som jag tagit i dagarna nu :-) är ju så glad att stjärtmesarna tagit sig även hit till sågstugans buffebord ;-) <3 hihihi dom har ju en tendens att sitta iiii mataren när dom äter :-) mycket smidigare så ju hihihi ;-) <3