tisdag 4 januari 2011

inga ursäkter...

javisst serrni`  :-) nu äntligen ska här dansas salsa;-) jag har sagt länge att jag så gärna skulle vilja lära mig dansa..o salsa är en av danserna jag tycker om! vad har jag haft för ursäkt hittils egentligen??..hinner inte?o vart finns det?vågar jag? o massa andra ursäkter.. men sanningen är den..att endast du kan ta tag i ditt liv och göra det du tycker om! om du har en dröm..så följ den...det är endast DU som kan se till att den blir uppfylld<3 jag låg o tänkte igår innan jag somnade..att vi sätter ju verkligen våra egna begränsningar!! vill du,så ta tag i det:-) det är inte svårare än så:-b !!! jag vet ju detta..men det va nog igår som poletten VERKLIGEN trilla ner....och att jag insåg att det ÄR SÅ! och guuu`vad skönt ändå säger jag bara:-) vi styr över våra egna liv<3och ska följa våra drömmar<3DU HAR MAKTEN ATT STYRA ÖVER DIG SJÄLV(dina tankar osv)!.......  
när du förstår innebörden i dom orden...oj<3vilken frihet ska ni veta<3

såh:-) i början av februari så åker jag o min goa vän silvia mot salsahimlen;-D

ska bli så skojjit:-D

ta hand om er<3

hej svejs:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar