söndag 30 januari 2011

kvällspromenad i sjöängen

 nu ikväll så tog jag och ängela en mysig kvällspromenad<3 har varit en rätt så seg dag..o jag har känt mig rätt så tom på energi:-( men detta va som medicin för själen<3 så nu känns det lite bättre:-) här är våra grannhästar<3vi stanna o prata lite med dom:-) hmm...de va ett tag sen jag höll på mä hästar..men är inte detta antingen en ardenner eller nordsvensk?!...hmm..ja,men han är så vacker iallafall<3 !
 den göbben hängde lite läpp han,hehe;-b
 å här är hans kompis:-) minst lika söt<3 !


 såå fin....<3
 kvällens solnedgång (som medicin för själen som sagt..) <3



 hej lille vän.....<3 om jag bara fick komma närmare dig utan att du springer iväg.. det är en dröm för mig...o att fåglarna kommer o sätter sig i min hand..att vi lever tillsammans...utan att dom blir rädda.. men det är ju deras natur att skydda sig från faror. men en dag så kanske dom förstår att jag älskar dom o bara vill dom gott<3 en dag så kanske.....*hoppas* <3
 vi skumpade oss ut lite på ett gärde o njöt där av solnedgången<3 o kossorna som går inte långt därifrån råma o tjata väl på sin bonde att nu får du faktiskt ge oss kvällsmaten,hehe;-) vi hör dom även hem till oss allt som oftast..å jag tycker det är mysigt faktiskt<3 o när hästarna gnäggar och även skogens djur pratar...jag älskar att lyssna på dom<3 tänk..när vi precis flyttat hit o vi tex hörde räven här utanför..då trodde jag att de va ett barn som skrek... men de e ju det att när jag bodde i stan så fick jag ju inte uppleva allt det o höra....det som jag gör nu. nu är jag ju där jag hör hemma...på landet<3 min önskan har slagit in<3...
 hihi<3
 ängela kikar på fiiina himlen<3


 vilka färger va<3
 jag gillar hur solnedgången speglar sig..om än lite iallafall i ängelas ögon här<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar