söndag 9 januari 2011

trevlig afton hos "kocken" marie!

 här har vi gjort oss lite fina sej`innan middan hos marie o kenneth:)
 SE OPP:-) här kommer jag!!!
 mamma har friserat mig:)
 världens sötaste lilla flicka<3
 och även här fanns det kissar:) två små kattungar<3 skoj tyckte vi;) nala och simba heter dom<3
 sockersöta små godingar<3<3

 nahhh....jag lite trött så<3...
 tant marie och farbror kenneth hade lite roliga slevar och burkar  jag kunde leka med i köket:) men jag tyckte det allt va roligast att springa till deras trappa (hela tiden) till mammas o pappas förtret;) jag fick dom att springa som tokar *fniss* där fick dom;-) jag tyckte allt dom behövde lite motion;-)
 hehe,maries son zacki:)
 nu duh....din nedrans lilla smula;).......nu är du snart ett minne blott;) ATTACK!! sekunden senare;) hehe
 skoj med kissar sej`
 lille dussingen<3
 lekstund<3
 snälla husse kenneth slängde ner små korvbitar som va såå roliga att leka med:) och smaskiga att äta såklart:)
 ja,vad ska man säga;) marie hon kan hon<3 här gör hon efterrätten som bestod av vit chokladmousse med smält mörkchoklad ovanpå,toppat med blåbär,jordgubbar,passionfrukt och "vitchokladkonstverk":-)  och till varmrätt bjöd hon på kyckling inlindat i parmaskinka med klyftpotatis och rotfrukter med sallad med granatäpple i oxå:-)  mumsigt värre kan jag tillägga:-) du är duktig marie!!!!!  <3
 här har ni den färdiga desserten:-) visst har hon gjort fint...o järnspikars;-) va goooo`den va:-) tur att det va lördag igår.....,hehe;)   (håller mig ju ifrån sånthärnt på veckorna) !
 o sen börja ängela hålla låda ordentligt och skulle minsann berätta för zelina hur många leksaker hon har hemma,och vad hon har gjort heeela veckan:-)
 hon snaggla o hon snaggla våran lilla dam;-) zelina fick ingen syl i vädret,hihi;)
 nämen;) här kom vi..tokfisarna jag och mari;-)
LYSSNA NU PÅ MIG:-) nu är det så här att........ (hihihi)  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar