lördag 1 januari 2011

vårat nyårsfirande här i stugan!

 jag och ängela har gjort oss nyårsfina:-)
 ja...våran lilla tjej har ju kommit på hur man tar sig upp i soffan själv...så nu får man hålla ett extra öga...

 jens,silvia och mattis:-) här har vi precis ätit förrätt..vitlöksbröd och zatziki:)
 bus med silvia:-)
 :-)

 UNDERBART KORT


 jäns`:-) o han har börjat odla upptäckte jag igår,hehe;-)
 och till varmrätt så åt vi kycklinglasagne:-) det va en ny rätt för mig,men väldans god:-)
 silvia och jag:-)
 och sen  gav vi oss på singstar,hehe jaa;-) det är tur att detta är en FOTOblogg,hehe! men skojjit hade vi iallafall:-D
 o mattis med lilla lillfingret där,hehe;-b
 :-D

 o silvia hon kör på här;-)
 du och jag silvia;-)  <3
 och silvia tog en väldi närbild på bloggägarinnan här ja:)
 *skratt*   ja herregud,hahaha  :-D
 mattis omringad av tjejer;-)
 och här lite isbilder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar