fredag 7 januari 2011

skönheten som naturen bjuder på fyller mig med ljus energi.

 jag och ängela tog en myysig promenad förut idag<3 hon låg gott i vagnen o vila till lite en stund,och jag fotade eklart:) jag går verkligen ingenstans utan nån av mina kameror..det finns alltid en stund att fånga<3....

 tjockt snötäcke...under där är allt väl skyddat...
 solen håller på att gå ner men hinner med att smeka trädtopparna innan.
 du hade ditt mål,men ångrade dig ett slag,sen insåg du att du ville dit iallafall:)




 solen har tagit sig ännu längre ner längs horisonten..här e våran ena syrenbuske där skatorna har byggt bo. men jag är faktiskt osäker på om dom verkligen har bestämt sig för att bo där..dom kanske ångra sig;-b
 "mina" små blåmesar<3
 en liten människa.... <3
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar