söndag 23 januari 2011

lite nytt och mycket gammalt!

 idag gick jag och ängela en mysig promenad<3 hon har ju varit inne di senaste dagarna för att hon vart sjuk:( så här fick hon rejält med frisk luft!

 å hon låg såå gott i vagnen<3 bara låg o filosofera<3 o myste o insöp all den friska luften..
 <3



 åhh!!!!!mamma..här försöker jag vila o bara götta mig,o så kommer du med den där nedrans kameran i nyllet på mig...igen;-b

 hehe:-)  jahopp..här sitter jag:-)
 här överraskade vi min godinggube;) när han fyllde 40 år:-) han hade ingen aning,vi va så hemlighetsfulla så,hihi;)
 så häär glad blev han när han fick sin fyrhjulingssafari<3 :-)
 o denna tavlan fick han av sina vuxna barn amanda och hampus,hehe här står han med rongedaltvillingarna eller e det trillingarna,hehe,hmmm;-)
 lilla goding<3
 jag och mattis på utflykt till årnäs:)
 å skuggan där ja,hehe;)

 tre tjejor flippar,hehe:-D
 di tre tokfisarna e jag marie o silvia:-)

 ja...hmmmm vad ska man säga;-b................bäver...
 hehe:-)



 nåågra kilo lättare annapanna:-b snart är jag där igen!!! så det så!  :-)

 hehe,mattis ska på hårdrocksfest:-)
 jag o min skäggiga göbbe da:) hehe
 haha,ja herregu`
 ludde,densborn och min karl;-) eller ska jag säga zz top och ozzy;-) dom såg för härliga ut:-D
 vi<3 detta fotot har vi även hängande på väggen hemma
 snart blir det snö..det skvallrar dom här domherrarna om... kom ihåg att naturen berättar det mesta för oss...det gäller bara att se det...........<3
 min älskade<3
 i löööve min skägging;-)
 svante som jag döpte honom till<3

 min mors hund sessan<3 såå fin.
 jag och mattis o lina partajar;-)



 nu har du dä gött va mattis,hehe;-)
 vackra lina.
 vi hade riktit skoj:-D
 min älskade syster...som nu är en ängel<3..... och min far<3
 lina och jag!
 vi o en av linas hundar...... och alla pussar jag får som sagt,hehe;-)

 o birk eller tims öra fick endast vara mä,hehe dä va ju inte riktit meningen;-b
 hihi<3 :-)
 åå så va dä pussar ja;-) <3
 kärlek<3........

 nä...vi mår inte illa;-b vi hade en lite..ljusare inställning på kameran bara;-)
 lina och hennes mormor barbros hund cissi<3
 jag och lilla leon<3 som även han nu är en liten ängel<3
 såå fin o mjuk o go<3
 en av mina blåmesar e klart<3
 jag o mattis promenad ner till sjön.
 jag fick för mig att jag skulle leka kurragömma,hehe;-b dä e la typiskt mig...att helt plötsligt springa o gömma mig bakom en sten...flippanna;-)
 här syns man;).......
 vi<3 nere vid sjön

 aaaaahhh;-)
 jag i mattis postoverall;) som jag flitigt använder nu på vintern på jobbet. hehe finns det nånting som mattis fåår ha ifred,hehe;-b

 "min" lilla skorpmaknorp<3 lilla tungan där ja:)
 min allra första EGNA sats kanelbullar:-) visst ser dom goa ut:-)

 silvia o jag flippar;-)


 jag säger bara silvia.....;-b vilken gigantisk tunga du har,hehe:-)
 hihi..ja...frågan är hur många stjärtmesar det egentligen fåår plats på een talgboll<3 hehe

 tant anna och farbror mattis,hehe:)
 hungrig nötväcka<3
 marie å jag fikar på lundstedts:-)
 solande blåmesar<3

våran lilla flicka<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar