onsdag 26 januari 2011

världens sötaste "klump" !


 hihi:-) här har vi en liten klump som ska åka iväg till dagmamman:)
 lite stor overall sej`;) se hur hon står o böjer på benen,står o hänger lixåm:)
 vaddå mamma....jag har ju bara en vanlig overall på mig,det e väl inga konstigheter;)
 igår kväll tog jag cykeln in till t.g (terese granath)  ;) men har man två vänner som heter therese så får man ge dom smeknamn;)
 här är hennes katt lillis<3 fast jag kallar henne för skorpmaknorp då;)
 jag och vännen min:-)
 terese i sin egenstickade huvudkreation får jag allt kalla det:) hon är en jäkel på o sticka! både jag o lillan har ju fått fiina mössor av henne och jag har oxå fått en militärgrön "shal" kallar ja det som jag har om halsen..gillar den skarpt! TACK vännen för allt fint vi får av dig<3 du är så snäll<3 du är väldigt duktig! även en sån här som therese har på sig på bilden här..ska hon även sticka till mig<3 ja...hon är en klippa<3 TACK,TACK,TACK vännen min!!!!!!!!!
 här är vi tokfisarna;) min mössa stickad av theres:) ja...jag menar`t:-) hon kan hon:-) <3
ännu en dag med vacker himmel när solen smyger sig upp<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar