onsdag 5 januari 2011

mysig dag hos "tant thess" i götene

 idag åkte jag och mamma till mammas fina vän i götene<3
 och där fanns massor av roliga leksaker OCH....
 ...skojjiga katter som heter knut och morris:-)
 dom hade oxå en diskmaskin,och det tycker jag e skoj och leka med grejerna som är i där:)
 tant thess och mamma;)
 vad håller ni på med;) släpp ner mig till leksakerna igen! ;)
 wille!!håll mun;-) jag äter faktiskt!
 wille fick pizza..och jag gröt...men jag tycker allt gröt e gott o det brukar jag ju få på kvällen,jag äter ju ordentlig mat tidigare på dan:-)
 jag och wille leker:)
 mamma och jag<3
 mamma och lille knut:)
 här leker vi uppe i willes rum:)och han har en sån rolig tågbana:)
o här har mamma packat på mig alla ytterkläder..hon säger att jag ser ut som en liten klump<3en liten söt klump<3 o så åkte vi hem,och där läste jag o mamma godnattsaga och sång sen somna jag sött<3

godnatt alla:-)

kramar från ängela<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar