fredag 2 december 2011

ännu en nyfunnen vän???...

 ...verkar jag ha fått i denna "lilla man" :)
 jag har varit lite sur på honom innan för han bråkade mycket med mina katter när dom var i livet..  men nu vet jag inte..jag kanske tycker om honom liiite iallafall;)
 jag är ju som sådan att jag tror att människors som djurs beteende alltid har en bakgrund..en anledning till att man beteer sig på ett visst sätt..   att man inte direkt dömer "den dumme" för det finns en anledning till att individen är på detta sätt..något inom den själv...   att man tänker lite längre och då förstår lite bättre varför....
 jag har döpt honom till tiger...för han är lite som en tiger ibland...jag vill inte att ängela ska klappa honom för han kan vara lite oberäknelig...
 jag litar inte heeeelt på honom...men här när han hoppade upp på min rygg (som min katt musse alltid gjorde<3 ) då litade jag fullt på honom<3 jag kände att jag kunde det<3
 ..å han kela,o kela o kela  och han är faktiskt här dagligen nu och pratar massor med oss och vill vara med oss.. jag har fått för mig att han bor hos någon av våra grannar bortåt här ? är det så lisa?????? om du läser det här.
 ja,han ser faktiskt oxå lite ut som en tiger;-b
tack å hej från tiger å mig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar