fredag 9 december 2011

bakarhelg hos familjen jonsson;-)

 ...jajjamän serrni;-) denna helgen är det bagarmössan som kommer å sitte på huvut;-) idag har jag gjort smaskiga häxgodisar,och tänkte också göra chokladbollar på "amanda-vis" men dom tänker jag baka en annan dag istället,men AJ vad goda dom är ska ni veta:) dom innehåller en hemlig ingrediens som gör att dom blir så smaskiga:) imorgon förmiddag så ska jag och lillan baka pepparkakor och glasera dom och ha skojjigt:-)
 bjuder även på två bilder som inte har med bak att göra;)  här är ängelas nya dagmammekompis *fniss* ;) hon blev genast fäst vid denna "vackra gubbe";) jag måste ju säga att hans frisyr går inte av för hackor,hehe;)
och jag avslutar detta korta inlägg med en nytagen bild på min lilla familj och mig<3

hoppas ni har en mysig start på helgen...och inte blåser iväg...;-b håll i hatten hörreni ;)

hej då sålänge,ses snart igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar