fredag 2 december 2011

håll i hatten nu;-) för här kommer mera arkivgodingar:-)

 jag har här fotograferat en liten parvel<3 dock vet jag inte vilken sorts fågelunge jag har fått på bild?..
 tihi:) här har vi en mycket sammanbiten liten tjej;-)
 *fniss*
 ..på höst utflykt med mamma i fjol<3
 :-)
 åhh neej:-(  å jag som var alldeles nyfriserad....    hihi    -blåmes med vind i "håret" ;)
 dom här bilderna tog jag många av förra vintern:-) och flera av dom blev riktigt trollska<3
 förra årets snöfall <3   kollar jag ut här nu så finns inte ett uns av snö..det är verkligen skillnad från i fjol...
 :-)
 ja..jag nannar kudden jag..ja det gör ja;)   <3
 så här såg jag ut efter min promenad när yttertempen iiiinte låg på plussidan ifjol iallafall kan jag meddela...frusna ögonfransar osv...ja,det är seder man får ta;-)  det blev till att tina upp mig med hårblås när jag kom in sen,tihi;-b
och jag avslutar detta inlägg med en väldigt söt bild på våran lilla tjej under hennes allra första tandläkarbesök:-) <3  så liten i den stora tandläkarstolen<3

hoppas ni har en fin kväll alle:-)

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar