lördag 10 december 2011

vårat pepparkaksbak :-)

 ...blev väldigt uppskattat av våran lilla:-)
 hihi;) riktigt i bakartagen!
 hehe;-b jag kan säga att jag gjorde flera "göbbar" utan pepparkaksform;-) här försökte jag mig på en kille med afrohår som står och ser lite fräsig ut;-)  hehe..ja,fråga mig inte vad jag får alla ideer ifrån?...!
 bakbordet är framme och det bakas för fullt....och äts en del av den minsta munnen här....hmm vem tro;-) <3 jag blev nästan förvånad över att hon inte fick ont i magen senare sen...
hehe ja hörreni;)..jag visar hur "den kreativa" plåten ser ut innan gräddning..för efter gräddningen och glaceringen så såg dom minst sagt hemska ut,hehe;-b så dom kan jag inte ens med att lägga ut här;-b  men jag kan förklara för er vad jag har gjort för figurer:)  vi har gjort katten lasse-maja upp till vänster,sen en boll,och en ekorre och resten ser ni ju va;) ja,herregud...vad jag pillade och höll på,men di blev faktiskt goda:-)

det var allt från oss ikväll..

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar