torsdag 29 december 2011

dagen före doppardan:) och våran julafton

 en liten julflicka<3 när vi dagen innan jul var bjudna till fammo å faffa`:-)
 och dit kom en av tomtens syskon;) redan dagen innan jul..för att ge oss lite klappar:-) här står lilla leia och undrar vad dä ä för ena skäggiger gubbe;-B
tomten hade tydligen nåt åt oss alla :-) här är ängela i full fräs med sitt paket:-)
 nu har dagen D kommit:) å idag åkte såklart tomteklänningen på:-) å tomteluvan eklart!
 den finaste lilla gåvan vi har...<3
 tomtenissor:-)
 å jag kan ju säga det...att under julhelgen så är jag varken vegeterian eller håller min hälsosamma kost...för vem kan motstå all go`julmat och smaskigheter:-) dä ä ju bare jul en gång om året ju;-)

 *fniss* här spelas det trummor för fullt:-)
 våran lilla GODING å jag:-)
 :-)

min GOA gubbe<3

 nam,nam,nam:)  men jag kan ju säga att detta var bara ett liitet urval av allt det som fanns på julgodisbordet:)
här fick ängela träffa den riktiga jultomten på självaste julafton;-)

jag kommer att dela med mig av bilder från även de andra juldagarna:) ..men de kommer i nästa inlägg:-)

hej då sålänge ni fina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar