fredag 30 december 2011

på annandagen...

 ..efter att leia blivit hämtad av sin moder så åkte vi direkt vidare till min far och hans fästmö astrid<3 där bjöds på mumsigt fika och glögg! och buu`sig som man är så måste man ju sköjja lite när det finns en stor spegel till hands,hihi:-)  här ovan har vi astrid då:-D
 :-D och här är den väldigt vackra och enastående..jag,hehe ;-) eller vad säger ni..ä ja inte ena läckerbit eller vad *fniss* :-)
haha:-D men det här var nog klart den bästa;-)  förlåt astrid..men jag kunde inte låta bli att visa dom här :-)

och imorgon är det nyårsfton:-) det ska bli väldigt trevligt då några vänner kommer hit och mattis dotter och barnbarn kommer och vi ska laga trerätters och dansa och spela spel...jaa vi ska ha skojjigt kan ni tro;-)

GOTT NYTT ÅR önskar jag er som kommer in hit å hälsar på:-)

nu ska jag gå in och kika på era fina bloggar..ska bli kul<3

hej då sålänge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar