tisdag 6 december 2011

och så kom den äntligen.....:-D

 ...snön...och den kommer antagligen komma med råge även denna vinter om man ska tro väderrapporten?...! men vad vackert det är med vinterlandskap..såå vackert<3

 jag;-)
 vårat lilla hus i vinterskrud<3
 ..och imorse när vi skulle åka till dagmamman så blev det en glad överraskning för lilla ängela med allt detta vita:-) som man oxå kan slänga sig i å ha roligt;-) vänta du bara min lilla älskade<3 jag ska lära dig att göra snöänglar,snölyktor,snögubbar:-) ja,vänta du bara:-) <3 vad roligt vi ska ha:-)
 och något som jag tycker är intressant är alla spår av djuren som man får se i snön<3 man ser att vissa har sina speciella vägar att gå osv:-) här ovan har denna lilla någon gjort ett fint mönster i snön:)
 tidig morgonstund...och den underbara solen<3
WHIIIHH :-) här kommer jag;-)    blåmesen kommer farande...

hoppas även ni njuter av vintern:-)

hej då sålänge ni som kommer in å kikar härinne hos mig:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar