lördag 10 mars 2018

Ända sedan du...

...yttrade dessa sårande orden till ängela så har hon bara mått sämre och sämre....hennes oro som innan var hanterbar och "normal" har nu gått och blivit det motsatta...efter denna händelsen så vände det totalt...TOTALT...och blev sju resor värre och därmed ohanterbart....hon vågar inte gå i skolan ordentligt nu bl.annat, då rädslan tagit över henne totalt.....

vad har du gjort????!!!!!!!

-hur F-N kan du!!!!!!!!!!!!

*pappa vill inte vara min pappa längre*  *mamma...pappa sa till mig att jag får komma till honom när jag blir stor istället* för att jag ville åka hem... *det gör ont i bröstet mamma..för jag känner mig ledsen*   å detta var en bråkdel av vad min lilla älskade har fått höra från sin biologiska pappa.. VARFÖR ska jag vara tyst!!??!! du får allt stå för dina ord och handlingar nu!!!!!!! jag raderar inte ett ord till härinne enligt ditt kommando!!!! ååååå jag skulle kunna säga sååååå mycket alltså av det du sagt och gjort mot henne....faaaan ta dig....om du bara såg henne när hon har panik som värst!!!!!!! OCH din fru ska inte säga ett ord till tycker jag!!! för så elaka ord som kommit därifrån till oss det ska vi ju inte snacka om ens....orkar inte ens kommentera det alltså...varför ens lägga energi på det...då jag verkligen har märkt att vi ligger på heeeelt olika våglängd hon och jag å ändå är hon cirkus 20 år äldre än mig. ..det är som att jag känner mig äldre än heeennne i tankar och resonemang. så det lägger jag ner totalt!  men det är samma med mina "såkallade" halvsystrar som oxå ligger lååångt från mig i våglängd även fast dom är äldre än mig!  så bevisligen så är det inte åldern som spelar nån roll....istället är det visdomen som gör en klok och livserfarenheten som man bär med sig<3 på både gott och ont....men det är "den" som har format mig till den jag är idag...<3 och jag är TACKSAM. 

LIVET BLIR SÅ MYCKET LÄTTARE NÄR MAN....SER.......<3

som tur är så har både jag och jimmy stor erfarenhet av psykisk ohälsa och hur den i mångt och mycket funkar. men ÄNGELA har ju aldrig varit med om detta innan och mår ju skit rent ut sagt! och utan att tveka en sekund så kan både jag och jimmy intyga på att styrkan i hennes oro tilltog nåt enormt efter helgen med dig/er!

kan inte ens föreställa mig vad som pågår i hennes huvud efter alla ord du sagt till henne..

men vad är det du säger?....jo just det ja...att ALLT är ju mitt fel ja...precis ALLT....

men jag är ändå klok nog att förstå att allt inte är mitt fel. så det är inget som nappar på mig serru! 

och jag har sannerligen lärt mig att:
TRASIGA FÖRÄLDRAR GER OFTAST TRASIGA BARN...................behöver jag säga mer..... detta har jag märkt på både ena och andra sättet.......ÄPPLET FALLER IIIINTE LÅNGT FRÅN TRÄDET är något jag verkligen har märkt oxå (utan att nämna namn!!!!...)

-men jag är tacksam att jag och jimmy har styrkan som vi oxå försöker föra över till ängela så hon kommer på rätt köl igen och blir fri från detta!

och nu har vi oxå kontakt med BUP osv...så nu ska du få hjälp upp igen våran älskade lilla<3

vi står alltid vid din sida...å det vet du.<3 

<3 mitt ÄLSKADE barn <3


min ängel....min ängel.....<3