lördag 24 mars 2018

Detta kaaaan vara det sista vinterinlägget för denna gång...

...då jag är så jäkla sugen på våren nu...å vet ni vad? jag hörde koltrasten sjunga nu häromdagen å DEET är verkligen ett sant vårtecken för mig<3 
dessa bilder tog jag häromveckan när jag å vår lilleman va på mårronprommis<3  men jag fattar inte riktigt vilket djur det är som har gjort det här spåret i snön ;-b märkligt ;-)  kaaaan ju va så att det var en viss anna ;-b som efter att ha vadat ett tag över gärdet i snön..helt enkelt bara kasta sig ner på backen å låg där å njöt ett tag :-) <3 dä va riktigt gött dä<3
en liten tiger kommer i full fart långt därborta:)
jaàa jag har lyckats att få många bilder när han är "in action" så att säga ;-) dä blir rätt härliga bilder:)
å så vankas det sorkletning GIVETVIS hihi <3 lilla rumpan upp å huvut ner i jorden ;-)
vi älskar dig så mycket vår lilla grabb<3

vadåå?!! matte...jag letar sork...vad ville du!! ;-b
vackra himmel..<3

en liten tiger som ligger å rullar sig långt därborta :-) <3 GOTTEGRIS :-)

*åå matte...jag vill ju sååå gärna springa bort å jagad där rådjuret lite ju*... MEN vår kille va duktig kille å lyssnade på matte å stod kvar...även fast d skulle varit lite kul å få springa efter ;-b
så duktig så..<3
vi är härmed upptäckta ;-)


 ja...detta kaaan ju faktiskt vara det sista vinterinlägget för denna gång...det hoppas jag ändå:-)