tisdag 20 mars 2018

Igår så öppnade du dig ännu en gång.......

:-( vår lilla älskade... jag är så ledsen över att du blir behandlad så här.......älskade lilla du....mitt älskade barn....men du har ändå dom "ögonen" som ser att allt inte är riktigt som det ska........utan någon påverkan av oss!!... så säger du att du tror att Pap har adhd  (då hon har haft en klasskamrat som hade det) . För han blir så arg mamma......

Du berättade ännu mer, om vad pap har sagt till dig och även bib.... 

*jag tänker skaffa en ny dotter...  
*du är lika dum i huvudet som din mamma...
*du får aldrig mer träffa mig igen...

..och mer därtill... å jag tycker det RÄCKER!!!! det RÄCKER!!! 

jag är inte guds bästa barn...och har säkert på något vis påverkat henne negativt på ett eller annat sätt i hennes liv hittils, men då är det inget jag gjort MEDVETET...!!!  jag skulle ALDRIG MEDVETET skada henne eller NÅGONSIN kunna säga dessa ord till mitt älskade barn.

så jag kan säga rakt av...utan att tveka!!! att hennes fars beteende har utlöst detta till vad det är idag......! 

ett barn kan inte alltid uttrycka sina känslor...och detta är en av konsekvenserna som tyvärr kan ske... att barnet då får ångest...mår dåligt psykiskt.

men såklaaaart så är ju AAAALLLT mitt fel enligt vederbörande och hans "medresenärer"..... i detta. å dä ä la bra tur att jag är såpass stark att jag kan inte kan bry mig mindre om era åsikter om hur dålig jag är i både (vad kallar ni det..fri uppfostran och det ena med det fjärde) det tar jag inte till mig ett dugg faktiskt!!! det är ju bara ni som är gruvligt osäkra i ER SJÄLVA. så pass klok är jag och är väldigt tacksam över att jag kommit så långt i mitt inre arbete hittils i livet<3

-nä jag säger bara det alltså...detta är den sorgliga sanningen i vad som sker i detta nu :-( min dotter har mycket att bearbeta som ni förstår...att få höra sånt här från sin egen pappa....det kan jag inte ens föreställa mig hur hon känner nu...hennes tankar om varför pappa sa så till henne...tro att hon inte duger osv... ja...föreställ er själva hur NI skulle känna som barn att höra sådanahär ord från sin förälder. 

det värker i mitt hjärta när jag tänker på hur hon troligen mår nu inuti..efter detta...min lilla älskade dotter<3


- men vet du vad min lilla going<3 
nu ska vi tillsammans hjälpa dig upp igen<3

vi, och bup och skolan hjälps alla åt att få dig på fötter igen<3

idag så åkte vi till skolan för att vara med på förmiddagsrasten, du tyckte det var jobbigt och hade ångest...MEN du var där...precis som när du egentligen var rädd för att gå in i affären med rädslan för att kräkas därinne ( hennes ångest har satt sig i.. att hon har total magsjukerädsla och rädd överhuvudtaget för att kräkas)...men du valde att ändå våga gå in i affären<3 OCH när vi var på baltazar nu i helgen likaså...vi är så GRYMT STOLTA över dig<3  för att komma över rädslan så är det bra att man utsätter sig för det man är rädd för..för att tillslut bemästra rädslan.

aa vi är så grymt stolta över dig så du anar inte<3

ett barn skaa inte behöva få utsättas för ångest...då det är något av det mest jävliga som finns :-/  

MEN vet du vad gumman<3

<3vi fixar det här tillsammans<3

han/dom ska inte få möjlighet att göra dig illa igen!!!


 vi klarar ALLT<3 verkligen allt<3
 (vi å meija på hova riddarvecka förra sommaren :-)

<3VÄRLDENS BÄSTA DOTTER<3
(den som gör oss stolta ända in i själen)