söndag 25 mars 2018

Luften är nästan ur mig......

....hela min kropp värker, jag känner mig helt utmattad.. igår va en riktigt bra dag<3 idag....har varit fruktansvärd...

ännu en gång blir du okontaktbar..du skriker rakt ut...slänger saker omkring dig...river dig i ansiktet skriker att du vill dö vad du än kommer åt river du ner/bort...du måste röra dig hela tiden...vill springa undan hela tiden...skriker i mångt å mycket samma sak om å om igen... å INGET vi säger eller gör hjälper...

upptäcker att jag helt plötsligt skriker rakt ut så att det känns som att stämbanden slits av.... jag tappade kontrollen....upptäcker hur jag skrikandes med händer och armar å ben fläktandes runt omkring mig...står mot väggen för att sen glida sakta ner.....å hamnar i en märklig tystnad...jag är tyst men vaggar fram å tillbaka  och andas häftigt för att sen sakta lugna mig....å sen forsa bara tårarna....dom bara forsade....jimmy som ALLTID står vid vår sida, kramar om mig längelänge och lugnar mig...säger trygga lugna ord.

jag har ännu en gång insett....att vi klarar inte detta själv/själva..... 

vissnar jag så vissnar även du min älskade dotter... så nu ska vi se till att du får din hjälp du behöver för att komma ur detta och även ge oss själva den hjälp vi behöver för att kunna ge dig det bästa av oss själva....

allt kommer att ordna sig lilla livet mitt..<3










KÄRLEKEN, STYRKAN, OCH DEN POSITIVA OCH LJUSA ENERGIN.....ÖVERVINNER ALLT!! <3

LIVET......innebär mycket.......