fredag 30 november 2018

Första vintermånaden...


..startar nu imorgon då 😍💝 å eftersom jag inte har tagit några bilder denna vinter ännu...eftersom det inte har kommit någon snö ännu, så håller jag tillgodo med lite gamla bilder här i detta inlägg😍


vi bläddrade precis igenom gamla bilder på min dator här, jag, ängela å jimmy...å gång på gång utbrister ängela hur små(smala) vi var då både jag å jimmy. men mamma..va smala ni var. *nu har du ju mer skinn här..och här (å så pekar hon på halsen å ansiktet mm) hehehe ja...lilla gumman min. det är fortfarande samma mamma å bappa på bilderna som sitter framför henne idag, bara att vi båda var hälften så små för några år sen😜hehe  men hennes reaktion alltså...lilla goùnge💚


bilder från 2014 tror jag detta var?!..när ängela leker snölek med älskadeälskade tessan💖💚


allså...denna lilla tjej💖💖💖den här bilden är så himla härlig på dig tessan (tagen efter att hon lekt snötunnel i snön)hihihi💖

så här bjöd jag nu på bilder som har 4 år på nacken åtminstone. men....bilder i vinteranda😊

-nu i nästa vecka så ska vi till bup igen med lillan, för att göra näst sista etappen i hennes bup utredning. några dagar senare där sen så är det den allra sista etappen som består av ett läkarbesök kvar bara! sen så ska utredningen vara klar!  

denna veckan har gått bra så sett att vardagen har flutit på okey i vart fall....hon klarar inte av att åka till skolan fortfarande (och vi väntar på besked från teamet om vilken lösning det blir,om det slutar i hemundervisning eller vad dom har för ide?!) men vi gör nån form av läxa varje dag nu när hon är hemma från skolan. så jag ser till att hon håller det flytande iallafall...så det har jag satt in som rutin att någon gång varje dag så pluggar vi tillsammans här hemma!

jag och jimmy har även kommit fram till att vi ska göra en form av `regel-skylt` som vi ska sätta under hennes dagsschema👌 där det står tydligt vilka regler som gäller i olika avseenden!